واکنش‌ها به قتل مهرجویی و همسرش در ایران؛ انتشار بخشی از گزارش پزشکی قانونی


 خبر قتل داریوش مهرجویی، فیلمساز برجسته ایرانی و همسرش وحیده محمدی‌فر،‌ فیلمنامه‌نویس و دستیار کارگردان موجی از اندوه و تاثر و شوک در میان ایرانیان و به ویژه سینماگران و علاقمندان به سینما ایجاد کرده است. گزارش اولیه پزشکی قانونی می‌گوید که «خونریزی شدید به دلیل جراحات وارده به وسیله جسم برنده و تیز» علت مرگ بوده است.


در اولین ساعات بامداد یکشنبه ۲۳ مهرماه، رسانه‌های ایران به نقل از پلیس استان البرز،‌ از کشف پیکرهای داریوش مهرجویی، کارگردان مشهور و وحیده محمدی‌فر،‌ نویسنده و همسر او در خانه شان خبر دادند.


قتل این دو در ویلای شخصی آنها در شهرک زیبادشت منطقه فرخ آباد در شهرستان فردیس استان البرز اتفاق افتاده است. پیکر این دو توسط مونا مهرجویی، دختر‌ آنها کشف شده است.


داریوش مهرجویی و همسرش در کرج به قتل رسیدند

همزمان با موج واکنش‌ها در شبکه‌های اجتماعی، یک مقام وزارت ارشاد از تشکیل جلسه فوق العاده توسط وزیر ارشاد را این رابطه خبر داد.


به گزارش ایلنا، مهدی سموعی، رئیس روابط عمومی وزارت ارشاد ایران گفت که به دستور محمد مهدی اسماعیلی،‌ وزیر ارشاد ایران جلسه فوق العاده ای با نهادهای و دستگاه‌های امنیتی،‌ قضایی و انتظامی در محل وزارت ارشاد تشکیل شده است و سازمان سینمایی و مرکز حراست وزارت ارشاد مسئول پیگیری و گزارش درباره این پرونده شدند.

خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت مجازی به اعدام محکوم کردند

 خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت در فضای مجازی به اعدام محکوم کردند خواهر محمود مهرابی، زندانی سیاسی محکوم به اعدام با انتشار ویدی...