گسترش اجاره ساعتی و روزانه آپارتمان در آگهی‌های املاک تهران


 طی سال‌های اخیر هر از چند گاهی موضوع اجاره کوتاه مدت آپارتمان در شهرهایی مانند تهران در رسانه‌ها به نقل از مقام مسئولی سر باز می‌کند که عمدتا از «برخورد با متخلفان» و «غیرقانونی» بودن آن سخن می‌گویند.


اما با گسترش بستر آگهی‌های اینترنتی در کنار فضای گسترده مجازی بسادگی می‌توان دریافت که اجاره‌های کوتاه مدت به ویژه در شهرهای بزرگی مانند پایتخت ایران و مناطق خوش آب و هوای اطراف آنها افزایش یافته است.


اجاره‌ روزانه املاک در شهرهای پرطرفدار مقصد گردشگران، در قالب ویلا دهه‌هاست رواج داشته است اما اجاره‌های ساعتی و روزانه آپارتمان موضوعی است که قدمت کمتری دارد.


این نوع بهره‌برداری مالی محدود به تهران نیست و حتی در اطراف پایتخت در مناطقی مانند کردان، فشم، لواسان و برغان هم رواج یافته است.


این نوع املاک عمدتا مبله هستند و در مقایسه با اجاره‌های معمول در قالب قراردادهای یک ساله، قیمت روزانه بیشتری دارند که می‌تواند به سودآوری بیشتر مالک هم منجر شود؛ هر چند تعمیر و نگهداری دائمی ملک ممکن است باعث افزایش نسبی هزینه‌های مالک شود.

خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت مجازی به اعدام محکوم کردند

 خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت در فضای مجازی به اعدام محکوم کردند خواهر محمود مهرابی، زندانی سیاسی محکوم به اعدام با انتشار ویدی...