کاظم صدیقی در نماز جمعه «خلوت» تهران؛‌ «لجاجت» و «دهن‌کجی» به افکار عمومی؟


 واکنش‌های گسترده به بازگشت کاظم صدیقی به امامت نماز جمعه تهران بعد از انتشار اسناد مربوط به زمین‌خواری؛ فرنوش امیرشاهی در گزارش خود می‌گوید که حلقه قدرت از مجازات مصونند

اطلاعات مقاله

نویسنده,مهرزاد فتوحی

یک ماه پس از افشای پرونده اتهام «زمین‌خواری» کاظم صدیقی و پسران و نزدیکانش،‌ حضور او در جایگاه امام جمعه تهران و تعداد نمازگزارانی که به او اقتدا کردند،‌ واکنش برانگیز شد.


او گفت که منتقدانش در واقع «مردم را می‌زنند» و تقصیرها را به گردن«دشمنان» و «شبکه‌های مجازی» انداخت.


کاظم صدیقی در نماز جمعه، ۲۴ فروردین ماه،‌ حدود یک ماه پس از افشای پرونده زمین‌خواری باغ ازگل در شمال تهران خطاب به مردم ایران گفت: «از اینکه باعث شدم این همه به شما هجمه شد عذرخواهی می‌کنم و از خانواده بزرگ مردم ایران و پدر این خانواده، رهبر معظم انقلاب اسلامی عذرخواهی می‌کنم.»


او گفت: «من را بهانه قرار دادند تا دل مردم را بشکنند» و افزود: «فضای تند برخاسته از بیرون و دشمنان من را نمی‌زنند بلکه مردم را می‌زنند.»


کاظم صدیقی پیشتر هم «استغفار» کرده و گفته بود که در اثر اعتماد به یک شخص «معتمد» و «غفلت» این زمین به شرکت خودش و پسرانش منتقل شده است.

تبدیل شدن سفر با هواپیما به پدیده‌ای لوکس در ایران

 امیرپویان رفیعی شاد، رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر سفر هوایی تهران اعلام کرد مشکلات اقتصادی و افزایش هزینه‌های زندگی با توجه به نرخ فزای...