دانیال مقدم، خواننده معترض در ایران می‌گوید از حضور در دادگاه خودداری کرده است

پیام اعتراضی دانيال مقدم و نماهنگ حوری که با صبا کمالی و سحر زکریا اجرا کرده است


دانیال مقدم، بازیگر و هنرمند ایرانی که به همراه سحر زکریا و صبا کمالی یک نماهنگ درباره تبعیض و خشونت علیه زنان اجرا کرده بود و به این دلیل به دادگاه احضار شده بود، می‌گوید که حاضر نشده به دادگاه برود.


آقای مقدم با انتشار یک ویدئو در صفحه اینستاگرامش توضیح داد که به دلیل فعالیت هنری‌اش به دادگاه احضار شده اما به دادگاه نرفته است، چون اتهام‌های «فساد و فحشا» که به نسبت داده شده، «به او نمی‌خورد و نمی‌خواهد بخاطر این چیزها به دادگاه برود.»


آقای مقدم خطاب به مسئولان جمهوری اسلامی ایران گفت: «مواظب باشید، آتشی که به جان ما می‌اندازید به جان خودتان نیفتد» و ادامه داده است که به او چند سال مجوز فعالیت ندادند.


این خواننده ایرانی می‌گوید: «به همین دلیل شروع به خواندن آهنگ‌های اعتراضی همانند «رئیس»، «حوری» و «هوای جنگ» با کویتی پور و سحر ذکریا و صبا کمالی کرده تا اعتراض کند.»


آقای مقدم می‌گوید که روز شنبه ۱۸ فروردین به دایره اجرای احکام کیفری دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده و به او پنج روز فرصت داده شده که به این نهاد قضایی مراجعه کند اما دیروز، پنجشنبه ۲۳ فروردین در دادسرای فرهنگ و رسانه حاضر نشد.
 

تبدیل شدن سفر با هواپیما به پدیده‌ای لوکس در ایران

 امیرپویان رفیعی شاد، رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر سفر هوایی تهران اعلام کرد مشکلات اقتصادی و افزایش هزینه‌های زندگی با توجه به نرخ فزای...