مخالفان ساخت مسجد در پارک قیطریه خواهان برکناری زاکانی شدند

گروهی از مخالفان ساخت مسجد در پارک قیطریه تهران از روز چهارشنبه ۲۲ فروردین کارزاری آنلاین به‌راه انداخته‌اند و خواستار برکناری علیرضا زاکانی، شهردار تهران شده‌اند. در متن این کارزار به «بی‌توجهی» شهرداری به کمپین مخالفان طرح مسجد قیطریه اشاره شده که تا کنون ۱۴۵ هزار امضا جمع کرده است.


کارزار جدید درخواست برکناری زاکانی خطاب به اعضای شورای شهر تهران در کمتر از یک ‌روز به حدود ۲۰ هزار امضا رسیده است.


در متن این کارزار آمده است: «تهران کلانشهری پر مساله است و اداره آن مسئولیتی سنگین است که شهرداری دانشمند، توانمند، با فکر و با تجربه می‌طلبد که از عهده و توان آقای زاکانی خارج است. ایشان به تجربه ثابت کرده که مرد این میدان نیست و از عهده این مسئولیت سنگین بر نمی‌آید».


کارزار پیشین که توجه ناظران شبکه‌های اجتماعی و جامعه‌شناسان را برانگیخت از تاریخ ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ با هشتگ «#پارک_قیطریه» به راه افتاد و حتی منجر به تجمع در محل سایت مسجد در پارک قیطریه هم شد.


این کارزار با عنوان «درخواست جلوگیری از تخریب پارک قیطریه» در وبسایت مطالبات مدنی کارزار ، خطاب به روسای جمهور، قوه قضاییه و دیوان عدالت اداری ایران نوشته شده است.
 

تبدیل شدن سفر با هواپیما به پدیده‌ای لوکس در ایران

 امیرپویان رفیعی شاد، رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر سفر هوایی تهران اعلام کرد مشکلات اقتصادی و افزایش هزینه‌های زندگی با توجه به نرخ فزای...