ادامه درگیری مسلحانه در راسک و چابهار؛ دست‌کم ۵ مامور و ۱۵ مهاجم کشته شدند


پایگاه اطلاع‌رسانی دولت ایران، پاد، ویدئویی که در آن صدای تیراندازی شنیده می شود از یک محل حمله منتشر کرد


۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۳ آوریل ۲۰۲۴، ۲۳:۲۰ GMT

به روز شده در ۵۲ دقیقه پیش

مقام‌های دولت ایران تایید کرده‌اند که گروه شورشی جیش العدل دست به حملات گسترده و هماهنگی علیه مقرهای نظامی در سه شهرستان راسک، چابهار و سرباز زده‌اند که به گزارش خبرگزاری دولتی ایرنا پنج مامور و ۱۵ مهاجم در آن کشته شده‌اند. این حملات که از شب گذشته آغاز شده است به گفته مقام‌ها درگیری همچنان ادامه دارد.


به گزارش خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی(ایرنا) به نقل از منابع امنیتی محلی تاکنون «۱۵» مهاجم که آنها را «تروریست» توصیف کرده است در این درگیری‌های مسلحانه کشته شدند.


این گزارش به نقل از محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران حاکی است که از نیمه شب گذشته عملیات مهاجمان در سپاه شهرستانی چابهار و راسک، دریابانی و کلانتری ۱۱ شروع شد.


او می‌گوید: «هفت تروریست در این عملیات شرکت داشتند که پنج نفر داخل ساختمان کشته و جلیقه‌های انتحاری‌شان منفجر شد.»




تصاویر سه تن از کشته شدگان حمله شب گذشته؛ از سمت راست: امیر محسن حسن نژاد از پاسداران تيپ الغدیر استان یزد، مسلم کریمی و عباسعلی میر از کلانتری ۱۱ چابهار


این گزارش حاکی است که در دریابانی و کلانتری ۱۱ چابهار نیز مهاجمان از طریق مغازه‌های طبقه همکف وارد ساختمان چهار طبقه شده‌اند، که به گفته آقای پاکپور «سه نفر داخل دریابانی رفتند و کشته شدند هر سه دارای جلیقه انتحاری بودند.» 

تبدیل شدن سفر با هواپیما به پدیده‌ای لوکس در ایران

 امیرپویان رفیعی شاد، رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر سفر هوایی تهران اعلام کرد مشکلات اقتصادی و افزایش هزینه‌های زندگی با توجه به نرخ فزای...