رسانه‌های ایران: امیر تتلو به ایران بازگردانده و بازداشت شد

 

امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو پس از دستگیری در ترکیه


رسانه‌های ایران گزارش دادند که پلیس ترکیه ساعتی پیش امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو را که از چندین سال پیش در استانبول ترکیه زندگی می‌کرد در مرز بازرگان به ایران تحویل داده است. بنابر گزارش‌ها او پس از بازگردانده شدن به ایران بازداشت شده است.


بنابر گزارش رسانه‌های داخلی ایران، مقام‌های قضایی استان آذربایجان غربی این خواننده را پس از استرداد به ایران «بازداشت» و «تفهیم اتهام کردند».


خبرگزاری تسنیم اتهام او را «گسترش فساد و فحشا» عنوان کرده است. فارس دیگر رسانه نزدیک به سپاه پاسداران هم نوشته او شاکیان خصوصی دارد از جمله خانواده افراد زیر ۱۸ سال شکایت‌هایی از او ثبت کرده‌اند.


امیر تتلو گفته بود قصد دارد به ایران بازگردد و بعد در کانال تلگرامش، از بازداشت خود در ترکیه خبر داد. گفته شد پلیس ترکیه او را بعد از مشاجره با «دربان» کنسولگری ایران بازداشت کرده بود.


به گفته آقاتی تتلو گذرنامه او منقضی شده است و برای سفر به ایران به تمدید گذرنامه و یا دریافت برگه خروج نیاز داشته و برای این موضوع به کنسولگری ایران در استانبول مراجعه کرده بود.

خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت مجازی به اعدام محکوم کردند

 خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت در فضای مجازی به اعدام محکوم کردند خواهر محمود مهرابی، زندانی سیاسی محکوم به اعدام با انتشار ویدی...