حمله به مقر انتظامی راسک؛ دست‌کم ۱۲ نفر کشته شدند


 افراد مسلح بامداد امروز به مقر فرماندهی انتظامی در شهرستان راسک در استان سیستان و بلوچستان حمله کردند که در نتیجه حداقل دوازده نفر کشته و تعدادی هم زخمی شدند. پیشتر رسانه‌های ایران به نقل از معاون استاندار سیستان و بلوچستان نوشتند که شماری از مهاجمان هم در درگیری متقابل که در پی شروع این حمله رخ داد کشته و زخمی شده‌اند. گروه «جیش العدل» مسئولیت این حمله را که چند ساعت به طول انجامیده به عهده گرفته است.


همزمان مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جمعه اهل سنت زاهدان، هم در سخنانی در نماز جمعه امروز به این خبر واکنش نشان داده است.


مولوی عبدالحمید در خطبه‌های نماز جمعه امروز زاهدان به خانواده ماموران کشته شده تسلیت گفت و به همه طیف‌ها و گروه‌ها توصیه کرد که از امنیت پاسداری کنند و از نمازگزاران خواست که پس از پایان نماز جمعه، سکوت را حفظ کنند و از راهپیمایی خودداری کنند.


تصاویری از این درگیری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در آن صدای تیراندازی هم شنیده می‌شود.


مقامات ابتدا گفتند که یازده نیروی پلیس کشته شده‌اند؛ اما اکنون و به گزارش خبرگزاری فارس، دادستان سیستان و بلوچستان از افزایش تعداد کشته‌های نیروی انتظامی خبر داده است. به گفته این خبرگزاری «هشت نفر» هم مجروح شدند که حال برخی از مجروحان «وخیم» است.

خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت مجازی به اعدام محکوم کردند

 خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت در فضای مجازی به اعدام محکوم کردند خواهر محمود مهرابی، زندانی سیاسی محکوم به اعدام با انتشار ویدی...