ادعای امام جمعۀ قشم در پی بازتاب فیلمی از دستور پلمب مغازه‌ها به‌دلیل حجاب اجباری؛ «تقطیع شده بود»

 

غلامرضا حاجبی، امام جمعه قشم

سه روز پس از انتشار چند ویدئو از امام جمعۀ قشم در حال بازدید از اماکن تجاری و تهدید به پلمب آن‌ها، او مدعی شد که برای «تشکر از مردم و کسبه» در این مراکز حضور پیدا کرده بود.

غلامرضا حاجبی روز جمعه اول اردیبهشت در خطبه‌های نماز جمعۀ قشم در واکنش به بازتاب گستردۀ تصاویر ضبط‌شده از او در اماکن تجاری، مدعی شد که این فیلم‌ها با هدف «اختلاف‌افکنی میان مردم و مسئولان» به‌صورت «تقطیع» منتشر شده است.

امام جمعۀ قشم در تکمیل ادعای خود افزود که بازدید او با هدف قدردانی از «همکاری خوب مردم و کسبه در رعایت حرمت‌های ماه رمضان» و نیز «رعایت انصاف در معامله» صورت گرفته بود.

در ویدئوهای منتشر شده از آقای حاجبی، او در چند مرکز تجاری در قشم دیده‌ می‌شود در حالی که طی بازدید مغازه به مغازه با الفاظ «توهین‌آمیز» و لحنی آمیخته به «تهدید»، فروشندگان این مراکز را به‌دلیل حضور زنان بدون حجاب اجباری مورد خطاب قرار می‌دهد.

گزارش‌ها حاکی است که بازدید سرزده آقای حاجبی از اماکن تجاری در روز ۲۹ فروردین انجام شده که طی آن، دستور پلمب چند مغازه را صادر کرده است.

این اقدام در حالی صورت گرفته که دستور پلمب مراکز تجاری در حوزۀ اختیارات دادستان است.

خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت مجازی به اعدام محکوم کردند

 خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت در فضای مجازی به اعدام محکوم کردند خواهر محمود مهرابی، زندانی سیاسی محکوم به اعدام با انتشار ویدی...