واکنش‌ها به کشته شدن پویا مولایی‌راد و یک مامور پلیس در ایذه


 پویا مولایی‌راد پسرعموی ماه‌منیر مولایی‌راد، مادر کیان پیرفلک و محمد قنبری، مامور نیروی انتظامی که شب گذشته کشته شده‌اند

مرگ پویا مولایی‌راد، پسرعموی ماه‌منیر مولایی‌راد، مادر کیان پیرفلک به ضرب گلوله‌های نیروهای امنیتی در شهر ایذه در جنوب غربی ایران در استان خوزستان، واکنش‌های زیادی همراه بوده است.

رسانه‌های داخل ایران تصاویری را از خودرو پویا مولایی‌راد منتشر کرده‌اند که در آن آثار تصادف در بدنه دیده می‌شود اما برخلاف اظهارات محمد رسالتی، دادستان شهر ایذه که گفته بود نیروهای امنیتی با شلیک به خودرو آقای مولایی‌راد وی را زخمی کرده‌اند، در این ویدیو آثار گلوله‌ای بر روی خودرو قابل مشاهده نیست.

شاهزاده رضا پهلوی، ولیعهد آخرین پادشاه ایران، در پیامی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، به خانواده او تسلیت گفت.

آقای پهلوی در پیامش نوشت: « یاد و نام پویا مولایی‌راد، این جوان میهن‌پرست بختیاری، جاودان شد؛ رژیم جوان‌کش اما جاودان نیست.»

او در ادامه نوشت:‌ «رژیم ضحاکی جوان دیگری را به قتل رساند. این شرارت محض به اراده ملت ایران برخواهد افتاد و آمران و عاملان قتل کودکان و جوانان ایران محاکمه خواهند شد. این وعده‌‌ای ملی و خلل‌ناپذیر است.»

خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت مجازی به اعدام محکوم کردند

 خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت در فضای مجازی به اعدام محکوم کردند خواهر محمود مهرابی، زندانی سیاسی محکوم به اعدام با انتشار ویدی...