ماه‌منیر مولایی‌راد، مادر دادخواهی که حرفش یکی‌ است: خودشان پسرم، کیان را زدند


 ماه‌منیر (زینب) مولایی‌راد، نامی‌ست که این روزها در میان مادران دادخواه زیاد شنیده می‌شود. به تازگی اعتراف تلویزیونی دیگری از او منتشر شد، اما حاضر نیست ادعای حکومت مبنی بر کشته شدن فرزندش به دست «اراذل و اوباش» بپذیرد و حرفش یک چیز است: «خودشان زدند...»؛ اشاره‌ای به نیروهای امنیتی کشور.

این مادر دادخواه در روز خاک‌سپاری کیان پیرفلک، طی یک سخنرانی روایت کشته شدن کودک ۹ ساله‌اش را این‌گونه بیان کرد:

«دم در هلال احمر، همه پلیس با لباس‌های گاردی بودن، رفتیم، از جلوشون رد شدیم، ۱۰۰ متر بیشتر، اون روبه‌رومون ۳۰۰ متر جلوتر هم مردم وایساده بودن، یکی‌شون داد زد برگردین! می‌دونین کیان چی گفت؟ -دردت به جونم- گفت بابا این دفعه رو به پلیس‌ها اعتماد کن برگرد خوبیمون رو می‌خوان، پدرش درجا دور زد سمت پلیسا، چون شیشه‌ها بالا بود، نمی‌دونم فکر کردن می‌خوایم تیراندازی کنیم یا هرچی... ماشین رو به رگبار بستن...»

مادر کیان پیرفلک به دلیل هراس از ربودن پیکر فرزندش، جنازه او را به سردخانه تحویل نداد و تا روز خاک‌سپاری در کیسه‌های یخ در منزل شخصی نگه داشت. کیان پیرفلک ۹ ساله که در جریان اعتراضات ۲۵ آبان با تیراندازی نیروهای امنیتی به سمت خودروهای آنها کشته شد و جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ در آرامستان روستای پُرچستان، از توابع شهر ایذه به خاک سپرده شد.

در روزهایی که میثم پیرفلک، پدر کیان بر اثر اصابت گلوله در کُما به سر می‌‌برد، این ماه‌منیر بود که دادخواهی فرزندشان را پیش می‌برد.

خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت مجازی به اعدام محکوم کردند

 خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت در فضای مجازی به اعدام محکوم کردند خواهر محمود مهرابی، زندانی سیاسی محکوم به اعدام با انتشار ویدی...