صدور حکم اعدام برای پنج متهم در مرند


خبرگزاری هرانا – پنج متهم در شهرستان مرند از بابت اتهام “تجاوز به عنف” توسط دادگاه کیفری آذربایجان شرقی به اعدام محکوم شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از میزان، پنج متهم به “تجاوز به عنف” در شهرستان مرند توسط دادگاه کیفری به اعدام محکوم شدند.

بر اساس این گزارش، در اردیبهشت سال ۱۴۰۱، یک مورد آدم‌ربایی در یکی از پارک‌های شهرستان مرند واقع در استان آذربایجان شرقی به پلیس گزارش شد که طی آن پنج نفر در یکی از تفرجگاه‌ها یک دختر دانشجو را که با نامزدش درحال صحبت بود، ربوده و نسبت به آزار و اذیتش اقدام کردند. متهمان نهایتا توسط نیروهای پلیس دستگیر شدند.

ضیامهر، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند واقع در استان آذربایجان شرقی در این خصوص گفت: “دادگاه کیفری استان پس از رسیدگی و تشکیل جلسات متعدد، هر ۵ نفر متهم پرونده را به اعدام محکوم و در خصوص سایر اتهامات، چهار نفر از متهمان را به ده سال حبس محکوم کرده است که طبق قانون، اشد مجازات قابل اجرا خواهد بود.” 

پلیس ایران می‌گوید ۹۶ نفر در ارتباط با قاچاق دختران ایرانی به خارج، دستگیر شدند

 آمار رسمی از میزان قاچاق جنسی در ایران وجود ندارد پلیس ایران می گوید در عملیاتی علیه باندهای جرایم سازمان یافته ۹۶ نفر را دستگیر کرده که در...