دستکم سه تجمع اعتراضی برگزار شد



خبرگزاری هرانا – امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه، شماری از بازنشستگان تامین اجتماعی در شوش و اهواز و جمعی از مجروحان جنگ ایران و عراق در تهران، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان دست به تجمع زدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۱، شماری از بازنشستگان تامین اجتماعی اهواز، مقابل اداره کل تأمین اجتماعی خوزستان تجمع اعتراضی برگزار کردند.

این شهروندان خواستار صدور احکام و پرداخت مابه التفاوت ۲۵ درصد متناسب سازی ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ و صد درصد متناسب سازی ۱۴۰۱، پرداخت عیدی، اقدام عاجل توسط شورای عالی کار برای اعلام نرخ افزایش مستمری متناسب با نرخ واقعی تورم، اعمال ماده ۶۹ برای کلیه مستمری بگیران همکار و غیر همکار سازمان تامین اجتماعی، اجرای قانون الزام درمان رایگان برای بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنان و محاسبه و پرداخت حق مناطق جنگی مطابق قانون شدند. 


تجمع اعتراضی مجروحان جنگ ایران و عراق

به گزارش امتداد، امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه، جمعی از کهنه سربازان جنگ ایران و عراق در اعتراض به عدم تمدید تبدیل وضعیتشان در بودجه ۱۴۰۲ دست به تجمع زدند.

در این گزارش آمده است: “یکی از قوانینی که سال‌هاست این جامعه را چشم انتظار اجرا شدنش گذاشته قانون تبدیل وضعیت استخدامی آنها است، قانونی که اجرایش به دو سال نکشید و متوقف شد.”


تجمع اعتراضی بازنشستگان تامین اجتماعی شوش

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۱، شماری از بازنشستگان تامین اجتماعی شوش، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان دست به تجمع زدند.


مقام اتاق بازرگانی: مردم به جای خرید ارز، بشکه نفت بخرند

 حمید حسینی، عضو کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی به خبرگزاری ایلنا درباره بورس انرژی گفت مردم «می‌توانند به جای اینکه پول خود را در بانک سرمایه‌...