مقام‌ قضایی ایران می‌گوید چهار نفر از «عوامل انتشار» ویدیوی درمانگاه قم «بازداشت شدند»

تصاویر دریافتی به‌وضوح نشان می‌دهد که این روحانی در حال تصویربرداری از زن جوان و نوزاد است


رسانه‌های ایران به نقل از معاون دادستان قم گزارش دادند تا کنون «چهار نفر از عوامل انتشار و ارسال فیلم درمانگاه قم دستگیر شدند».


این مقام قضایی گفته «تا این لحظه چهار نفر از عوامل اصلی انتشار دهندگان و ارسال کنندگان فیلم ماجرای درمانگاه قم به شبکه معاند اینترنشنال شناسایی و بازداشت شدند». مقام‌های ایران بسیاری از رسانه‌های خارج کشور را با لفظ معاند و دشمن نام می‌برند.


در روزهای گذشته پخش تصاویر اعتراض یک زن به مردی روحانی در درمانگاهی در قم واکنش‌های بسیاری به دنبال داشت.


این ویدیو را نخستین بار شبکه ایران اینترنشنال روز شنبه ۱۹ اسفند منتشر کرد و بعد از آن به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شد. این ویدیو نشان می‌دهد یک زن جوان که با نوزادی در آغوشش در حالت انتظار روی زمین نشسته و به دیوار تکیه داده است، با فردی روحانی درگیر می‌شود که به نظر می‌رسد با موبایلش از او تصویربرداری می‌کند.


روزنامه شرق، روز یکشنبه، گزارش کرد این درگیری روز ۱۶ اسفند در درمانگاه «قرآن و عترت» قم اتفاق افتاده است و زنی که با فرد روحانی درگیر می‌شود، «خاله» نوزادی بوده که برای ختنه به درمانگاه آورده شده است.
 

پلیس ایران می‌گوید ۹۶ نفر در ارتباط با قاچاق دختران ایرانی به خارج، دستگیر شدند

 آمار رسمی از میزان قاچاق جنسی در ایران وجود ندارد پلیس ایران می گوید در عملیاتی علیه باندهای جرایم سازمان یافته ۹۶ نفر را دستگیر کرده که در...