کاظم صدیقی، روضه‌خوان محبوب رهبر جمهوری اسلامی ایران کیست؟


 کاظم صدیقی از نزدیکان رهبر جمهوری اسلامی ایران است و بارها او را در مقام «امام زمان» و کسی که «الهام الهی» دارد، معرفی کرده است


اطلاعات مقاله

نویسنده,مهرزاد فتوحی و فرزاد صیفی‌کاران


«امضای من نبود، جعل کردند...»، این پاسخ کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران به افشای انتقال مالکیت «۴۲۰۰ متر از زمین‌های مرغوب» در مجاورت مدرسه علمیه امام خمینی تهران بود. بر اساس اسنادی که یاشار سلطانی، روزنامه‌نگار اقتصادی منتشر کرده، این زمین که قیمت آن ۱۰۰۰ میلیارد تومان برآورد شده، در منطقه ازگله در شمال تهران، به شرکت «پيروان انديشه‌های قائم» که کاظم صدیقی و دو پسر او جزو صاحبانش هستند، منتقل شده است.


اگرچه این اولین نمونه از موارد فسادمالی و زمین‌خواری منتسب به مسئولان ایرانی نیست، اما علاوه بر رقم هنگفت این پرونده، پاسخ آقای صدیقی به انتقال این زمین واکنش‌های گسترده‌ای را به همراه داشته است.


روز یک‌شنبه کاظم صدیقی در نامه‌ای خطاب به دادستان تهران نوشت که قرار بوده این زمین ۴۲۰۰ متری برای تاسیس یک مجموعه فرهنگی «پیش‌حوزوی» برای نوجوانان، به موسسه‌ای وابسته به «مدرسه علمیه امام خمینی» منتقل شود. اما «فردی که قبلا مورد اعتماد مجموعه بوده»، با «خیانت در امانت» و «جعل امضا»، این زمین‌ها را به شرکت پيروان انديشه‌های قائم منتقل کرده است.


حوزه علمیه امام خمینی نیز دوشنبه ۲۸ اسفند در بیانیه‌ای اعلام کرد که در ماجرای تخلف هزار میلیاردی «اشکالات شکلی» پیش آمده که رفع شده و «افراد مبحوث عنه از مؤسسه خارج شدند». اشاره‌ای به اسامی این افراد در بیانیه حوزه علمیه امام خمینی نشده است.


کاظم صدیقی از نزدیکان رهبر جمهوری اسلامی ایران است و بارها او را در مقام «امام زمان» و کسی که «الهام الهی» دارد، معرفی کرده است.

پلیس ایران می‌گوید ۹۶ نفر در ارتباط با قاچاق دختران ایرانی به خارج، دستگیر شدند

 آمار رسمی از میزان قاچاق جنسی در ایران وجود ندارد پلیس ایران می گوید در عملیاتی علیه باندهای جرایم سازمان یافته ۹۶ نفر را دستگیر کرده که در...