وکلای محمد خاتمی کیهان را به «افترا و نشر اکاذیب» متهم کردند

حسین شریعتمداری،‌ محمد خاتمی را به دلیل رای ندادن «ضد وطن» خواند


حملات تند حسین شریعتمداری به محمد خاتمی،‌ رئیس جمهور پیشین ایران به دلیل شرکت نکردنش در انتخابات با اعتراض وکلای آقای خاتمی رو به رو شد.


حسین شریعتمداری در سرمقاله روز پنجشنبه ۱۷ اسفند روزنامه کیهان از محمد خاتمی به خاطر شرکت نکردن در انتخابات اخیر در ایران به شدت انتقاد کرده است. در این مقاله از آقای خاتمی به عنوان «ضد وطن» یاد شده و تصمیمش برای رای ندادن هم «خیانت» و همسویی با آمریکا و اسرائیل توصیف شده است.


محمد انجام، یکی از وکلای محمد خاتمی در گفتگو با جماران، اظهارات منتشر شده در روزنامه کیهان را «افترا» به محمد خاتمی و «نشر اکاذیب» خواند و گفت که این سرمقاله قابل تعقیب کیفری است.


آقای انجام همچنین ادعای آقای شریعتمداری درباره اینکه پرونده شکایت علیه او را پیگیری نکردند،‌ رد کرد و گفت که این مساله «صحت ندارد.»


رضا باقری،‌ یک وکیل دیگر آقای خاتمی هم به سایت جماران گفت: «واقعیت اینجا است که کسانی که به آقای خاتمی تهمت می‌زنند و توهین می کنند از نوعی مصونیت برخوردارند. در چنین فضا و چنین شرایط و اوضاع و احوالی، نکوهش و بدهکار کردن آقای خاتمی برای عدم پیگیری شکایت با این دستگاه قضایی، چیزی بیشتر از وقاحت لازم دارد.»
 

پلیس ایران می‌گوید ۹۶ نفر در ارتباط با قاچاق دختران ایرانی به خارج، دستگیر شدند

 آمار رسمی از میزان قاچاق جنسی در ایران وجود ندارد پلیس ایران می گوید در عملیاتی علیه باندهای جرایم سازمان یافته ۹۶ نفر را دستگیر کرده که در...