فرهاد سلیمی بدون امکان ملاقات آخر با خانواده اعدام شده است


 یکی از نزدیکان فرهاد سلیمی، زندانی کرد، در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی فارسی تایید کرد که حکم اعدام او صبح روز سه‌شنبه سوم بهمن ماه در زندان قزلحضار اجرا شده است. به گفته او جسد آقای سلیمی به خانواده‌اش تحویل شده و قرار است در شهر صاحب، در نزدیکی سقز، به خاک سپرده شود.


فرهاد سلیمی بعد از ۱۴ سال زندان اعدام شد و اجازه ملاقات آخر با خانواده‌اش را پیدا نکرد.


به گفته یکی از نزدیکانش، با وجود اینکه خانواده او برای ملاقات آخر قبل از اعدام فراخوانده شده بودند، با تمسخر «مسئولان زندان» روبرو شدند:


«آنها را مسخره کردند، یک بار گفتند ساعت ۱۲ بیایید. بعد مادرش رفت و گفتند چهارشنبه اعدام می‌شود، ولی بعد تماس گرفتند گفتند بیایید جنازه را تحویل بگیرید.»


فرهاد سلیمی به همراه شش متهم دیگر، به نام‌های ایوب کریمی، قاسم آبسته، داوود عبداللهی، انور خضری، کامران شیخه و خسرو بشارت، با سه اتهام «عضویت در گروهک غیرقانونی القاعده و محاربه و افساد فی‌الارض»، «قبول مال مسروقه و کمک به مجرم برای خلاصی از محکمه و قتل» و در نهایت «معاونت در قتل عبدالرحیم تینا، خرید و فروش، نگهداری و حمل‌و‌نقل اسلحه و مهمات جنگی» به اعدام محکوم شده بود.

خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت مجازی به اعدام محکوم کردند

 خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت در فضای مجازی به اعدام محکوم کردند خواهر محمود مهرابی، زندانی سیاسی محکوم به اعدام با انتشار ویدی...