درباره اسناد هک‌شده مجلس شورای اسلامی ایران چه می‌دانیم؟


 

روابط عمومی مجلس هم در روز ۲۴ بهمن اختلال در برخی از سامانه‌های داخلی مجلس از جمله بخش‌های مربوط به تردد و سیستم‌های رایانه‌ای و اینترنت را تایید کرد


در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ و همزمان با چهلمین و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، گروه هکری «قیام تا سرنگونی»، منسوب به سازمان مجاهدین خلق از هک شدن سایت و سامانه‌های داخلی مجلس شورای اسلامی خبر داد.


این گروه تصاویر مسعود رجوی و مریم رجوی، رهبران پیشین و فعلی سازمان مجاهدین، را روی سایت مجلس به نام «خانه ملت» قرار داد و اسناد مختلف، از نامه‌های محرمانه گرفته تا فیش حقوقی نمایندگان مجلس، را در کانال تلگرام «قیام تا سرنگونی» منتشر کرد.


روابط عمومی مجلس ایران در همین روز اختلال در برخی از سامانه‌های داخلی مجلس، از جمله بخش‌های مربوط به تردد و سامانه‌های رایانه‌ای و اینترنت را تایید کرد.


در پی همین موضوع، مجلس تصمیم گرفت جلسات رأی‌گیری را تا اطلاع‌ ثانوی با نشستن و برخاستن (قیام و قعود) نمایندگان برگزار کند.


یک روز بعد از هک شدن وب‌سایت خانه ملت، روابط عمومی مجلس اعلام کرد روزنامه‌نگاران و خبرنگاران هم اجازه ورود به صحن مجلس ندارند. اما اشاره‌ نکرد این محدودیت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت مجازی به اعدام محکوم کردند

 خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت در فضای مجازی به اعدام محکوم کردند خواهر محمود مهرابی، زندانی سیاسی محکوم به اعدام با انتشار ویدی...