تجمع معلمان در شهرهای مختلف ایران؛ ماموران در سنندج با معترضان درگیر شدند


 معترضان خواستار آزادی معلمان زندانی، رسیدگی به نحوه اجرا و اصلاح همسان‌سازی، وضعیت نامساعد معیشتی، بیمه درمانی، عدم افزایش حقوق و عدم رسیدگی به مطالبات هستند


گروهی از معلمان بازنشسته در شهرهای مختلف ایران دست به تجمع اعتراضی زده‌اند. بر اساس گزارش‌ها این تجمعات در شهرهای اراک، هرسین، اسلام‌آباد غرب، کرمانشاه، همدان، اهواز، شوش، تربت حیدریه، اصفهان و سنندج برگزار شده است.

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد، ماموران با گروهی از معلمان بازنشسته که در سنندج تجمع اعتراضی برگزار کرده بودند، درگیر شده‌اند.

این چندمین تجمع این بازنشستگان در هفته‌های اخیر است. معترضان خواستار آزادی معلمان زندانی، رسیدگی به نحوه اجرا و اصلاح همسان‌سازی، وضعیت نامساعد معیشتی، بیمه درمانی، عدم افزایش حقوق و عدم رسیدگی به مطالبات هستند.

شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران پیشتر در بیانیه‌ای خواستار برگزاری تجمع اعتراضی معلمان شده بود.

این شورا گفته است «ناکارآمدی کل نظام اجرایی و ضدیت کل حاکمیت با اندیشه و آموزش مدرن، امید به رخ دادن کمترین تغییر مثبت را از بین برده» و اعلام کرده علیرغم وضعیت موجود «همچنان پیگیر مطالبات انباشته معلمان (شاغل و بازنشسته) و حقوق دانش‌آموزان به همه روش‌های ممکن و مدنی همچون گذشته» است.

خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت مجازی به اعدام محکوم کردند

 خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت در فضای مجازی به اعدام محکوم کردند خواهر محمود مهرابی، زندانی سیاسی محکوم به اعدام با انتشار ویدی...