«ضرب و شتم و بازداشت» خانواده مجید کاظمی؛ جلوگیری از حضور مردم در مراسم سوم اعدام‌شدگان در اصفهان

عکسی از مراسم یادبود مجید کاظمی در سیدنی استرالیا/ عکس از توییتر مجید هاشمی،‌ پسرخاله مجید کاظمی


همزمان با سومین روز اعدام متهمان «پرونده اصفهان»،‌ گزارش‎‌ها از ایران حاکی از ادامه فشار بر خانواده‌ها برای جلوگیری از برگزاری هر گونه مراسم و بستن راه‌های منتهی به مزار آنهاست.


بر اساس تصاویر منتشر شده روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت،‌ ماموران انتظامی و امنیتی در مسیر بهشت زینب، محل مزار مجید کاظمی در حبیب آباد استان اصفهان را مسدود کردند و ایستگاههای ایست بازرسی برقرار شده است.


پیشتر محمد هاشمی از بستگان نزدیک خانواده کاظمی در توییت‌هایی نوشت که ساعت ۳ صبح امروز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت،‌ «ماموران امنیتی به خانه مجید کاظمی حمله کردند و بعد از ضرب و شتم برادران و پدر و مادر او، حسین و مهدی دو برادر مجید کاظمی را بازداشت کردند.»


به گفته آقای هاشمی بعد از ساعاتی و پس از اینکه سمیه کاظمی، خواهر مجید کاظمی از طریق پلیس پیگیر این مساله بوده، ماموران به خانه آنها بازگشتند و او را هم بازداشت کردند.


امروز سومین روز اعدام مجید کاظمی، صالح میرهاشمی و سعید یعقوبی است و پیشتر خانواده‌ مجید کاظمی با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزاری مراسم ختم او بر مزارش خبر داده بودند.

خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت مجازی به اعدام محکوم کردند

 خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت در فضای مجازی به اعدام محکوم کردند خواهر محمود مهرابی، زندانی سیاسی محکوم به اعدام با انتشار ویدی...