ورود رئیس جمهور «ساکت» به انتخابات؛ روحانی بعد از پاستور چشم به بهارستان دارد؟

 

به گفته‌ رسانه‌های ایران، حسن روحانی پس از گذشت کمتر از دوسال از پایان ریاست جمهوری‌اش، ورود به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی را کلید زده است، کسی که با «کلیدی» که در دست داشت هشت سال در قامت رئیس جمهور می‎‌خواست قفل پاستور را باز کند و حالا قصد دارد در قامت یک محور جریان سیاسی یا به گفته اصولگرایان به عنوان «پدرخوانده» در انتخابات فعالیت کند و قفل بهارستان را باز کند.

براساس گزارش‌ها جلسات یک سال و نیم گذشته حسن روحانی با مدیران و وزرای دولت یازدهم و دوازدهم، از ماهانه به هفتگی تغییر کرده و روز چهارشنبه هفته گذشته نیز پایگاه اطلاع رسانی حسن روحانی، به طور رسمی فعالیتش را آغاز کرد.

آقای روحانی برای سرآغاز فعالیت رسمی این سایت در یادداشتی خبر داد که این پایگاه اطلاع‌رسانی جایی برای « نقد سازنده و دلسوزانه نسبت به حاکمان» است و از این طریق «پیشنهادات مفید برای دستیابی به اهداف بلند ملی» ارایه خواهد داد.

رئیس جمهور دو دوره گذشته که در ماه‌های گذشته بارها از طرف علی خامنه‌ای، مسئولان و نمایندگان مجلس به عنوان مسبب مشکلات کشور معرفی شده، می‌خواهد از طریق این پایگاه اطلاع‌رسانی «به ادعاهای خلاف واقع و گزاره‌های گمراه‌کننده نیز پاسخ داده شود تا قضاوت برای افکار عمومی تسهیل گردد».

یادداشت حسن روحانی نشان می‌دهد که او قصد دارد در چارچوب نظام و ساز و کار حکومت به «گفت‌وگوی انتقادی» بپردازد و با چنین شیوه‌ای به قول خودش«رویایی ایرانی» را بازسازی کند.

خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت مجازی به اعدام محکوم کردند

 خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت در فضای مجازی به اعدام محکوم کردند خواهر محمود مهرابی، زندانی سیاسی محکوم به اعدام با انتشار ویدی...