اتهام علیه دکتر مرادی؛ شاکی: نگفتیم او زنان محجبه را ویزیت نمی‌کند، تیتر قدس باعث سوء‌تفاهم شده است


 در پی انتشار دفاعیات پزشکی که متهم شده که یک «بیمار چادری را پذیرش نکرده است»، حالا برادر شاکی می‌گوید: «نگفتیم دکتر [مرادی] زنان محجبه را ویزیت نمی‌‌‌کند. تیتر[نشریه قدس] باعث سوءتفاهم شد.»

روزنامه قدس، وابسته به آستان قدس رضوی، در خبری با تیتر «قلب سیاه با روپوش سفید» موضوع اتهام «امتناع پزشک جراح مشهدی از پذیرش بیمار محجبه» را منتشر کرد، خبری که بسیار مورد توجه رسانه‌های نزدیک به سپاه پاسداران قرار گرفت.

کمی بعد، خبر «پلمب مطب» و تشکیل پرونده علیه این پزشک هم منتشر شد و سخنگوی وزارت بهداشت ایران از ارجاع پرونده به هیأت بدوی انتظامی خبر داد.

اما پس از آنکه مستند دفاعیات دکتر علی مرادی، فوق تخصص جراحی دست و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، از جمله ویدیویی از روایت او، تصاویر دوربین مداربسته، اعلام آمادگی شاهدان و نامه مکتوب شرح ماجرا حاکی از «ورود بدون نوبت به مطب توام با زور و توهین» خطاب به ریاست هیات انتظامی دانشگاه منتشر شد، به نظر می‌رسد که حالا شکات پرونده عقب‌نشینی کرده‌اند.

برادر صالح خدیوی، همراه زنی که می‌گوید دکتر مرادی او را نپذیرفته، امروز ۲۶ اردیبهشت به سردبیر سایت خبری «حرم شهر آنلاین» در مشهد گفته است: «ما نگفتیم دکتر بانوان محجبه را ویزیت نمی‌‌کند؛ شکایت کردیم که بیمار ما را که اتفاقا خانمی محجبه بوده ویزیت نمی‌‌‌کند. متاسفانه تیتر روزنامه قدس باعث سوءتفاهم شد.»

خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت مجازی به اعدام محکوم کردند

 خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت در فضای مجازی به اعدام محکوم کردند خواهر محمود مهرابی، زندانی سیاسی محکوم به اعدام با انتشار ویدی...