دستکم سه تجمع اعتراضی برگزار شد/ اعتصاب کامیون داران در اصفهان


 امروز چهارشنبه سوم خرداد، جمعی از خانواده های زندانیان محکوم به اعدام در مقابل ساختمان ستاد مرکزی قوه قضاییه در تهران، شماری از بازنشستگان تامین اجتماعی شوش و اهواز در مقابل ساختمان اداره کل تأمین اجتماعی استان خوزستان واقع در اهواز و شماری از ساکنین روستای “هنیدر مفروزه” از توابع شهرستان سرپل ذهاب در مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع اعتراضی برگزار کردند. همچنین گروهی از رانندگان کامیون و کامیون داران در پایانه اصفهان برای سومین روز متوالی دست به اعتصاب زدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز چهارشنبه سوم خردادماه ۱۴۰۲، جمعی از خانواده های زندانیان محکوم به اعدام، در مقابل ساختمان ستاد مرکزی قوه قضاییه در تهران، دست به تجمع اعتراضی زدند.

این تجمع با مطالبه توقف اجرای حکم اعدام عزیزان این شهروندان صورت گرفت.


تجمع اعتراضی بازنشستگان تامین اجتماعی در اهواز

به گزارش هرانا، امروز چهارشنبه سوم خرداد، شماری از بازنشستگان تامین اجتماعی خوزستان با سر دادن شعارهایی اعتراضی در مقابل ساختمان اداره کل تأمین اجتماعی این استان واقع در اهواز تجمع اعتراضی برگزار کردند.

همچنین شورای بازنشستگان ایران از پیوستن جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی شوش به تجمع اعتراضی بازنشستگان تامین اجتماعی اهواز خبر داد.

این تجمع در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالبات این شهروندان و با مطالبه لغو حکم حبس یک سال و شش ماه فرزانه زیلابی، وکیل دادگستری صورت گرفت.

خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت مجازی به اعدام محکوم کردند

 خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت در فضای مجازی به اعدام محکوم کردند خواهر محمود مهرابی، زندانی سیاسی محکوم به اعدام با انتشار ویدی...