به گفته قالیباف «۳۲ دستگاه» در ایران پول می‌گیرند تا «در حوزه حجاب کار کنند»

محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در انتقاد از نهادی مختلف وابسته به حکومت که گفته او «در حوزه حجاب» کار می‌کنند، گفت که بر اساس گزارش کمیسیون فرهنگی مجلس، در حال حاضر «۳۲ دستگاه» در ایران برای این کار، پول دریافت می‌کنند.

رئیس مجلس که مانند باقی سران جمهوری اسلامی از هواداران حجاب اجباری است، از این نهادها انتقاد کرد و گفت که آن‌ها «کوتاهی کرده‌اند».

حجاب اجباری، یکی از مهم‌ترین دلایل اعتراض‌های سراسری در ایران بود که سال گذشته برای ماه‌های متوالی در کشور ادامه داشت. در این اعتراض‌ها بیش از ۵۰۰ نفر کشته شدند.

قالیباف بدون اشاره مستقیم به اعتراض‌ها گفت: «باید دقت کنیم در این میدان دوقطبی‌سازی ایجاد نکنیم. مردم را مقابل هم قرار ندهیم که این کار خواستۀ دشمن است.»

مقام‌های جمهوری اسلامی، به ویژه شخص آیت‌الله خامنه‌ای، خودجوش و مردمی بودن اعتراض‌ها را هرگز به رسمیت نشناختند و کماکان اصرار دارند که این اعتراض‌ها «توطئه کشورهای خارجی» بوده است. آن‌ها هرگز برای این ادعا مستنداتی ارائه نکردند.
 

خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت مجازی به اعدام محکوم کردند

 خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت در فضای مجازی به اعدام محکوم کردند خواهر محمود مهرابی، زندانی سیاسی محکوم به اعدام با انتشار ویدی...