نماینده سپاهی مجلس: پارسال خیلی‌ها ترسیده بودند که کار نظام تمام است


 سرتیپ پاسدار محمداسماعیل کوثری، از فرماندهان سپاه و نماینده مجلس شورای اسلامی، می‌گوید سال گذشته بسیاری از مقام‌های جمهوری اسلامی نگران آینده حکومت بوده و بیم سقوط آن را داشتند.

او گفته:‌ «پارسال همه رسانه‌ها علیه ما شدند و خیلی‌ها ترسیده بودند و خیال کردند که الآن دیگر نظام تمام شد؛ حتی بعضی از نماینده‌ها.»

آقای کوثری، که پیشتر جانشین قرارگاه ثارالله، قرارگاه امنیتی سپاه در تهران بوده، گفته است که از نظر او تهدیدها علیه آینده نظام حکومتی ایران به نوعی «امتحان» وفاداران به حکومت بوده‌اند.

او می‌گوید در برابر ابراز نگرانی‌های مقام‌هایی که حکومت را در خطر می‌دیدند گفته:‌ «من گفتم اتفاقا اینها امتحان برای تک تک ما است که ببینند چه کسی پای کار است. آیا ایستاده‌ایم یا کم آورده‌ایم، یا به اموالمان می‌چسبیم و دیگر حرکت نمی‌کنیم.»

اعتراضاتی که پس از کشته شدن مهسا (ژینا) امینی آغاز شد حتی از اعتراضات دی ۱۳۹۶ و آبان ۱۳۹۸ هم وسیع‌تر بود و ماه‌ها همه‌روزه در شهرهای مختلف ایران ادامه داشت. این گفته اسماعیل کوثری درباره اینکه «خیلی‌ها ترسیده بودند» اظهارنظر کم‌سابقه‌ای از برآورد وابستگان حکومت از خطر ناشی از این اعتراضات است.

خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت مجازی به اعدام محکوم کردند

 خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت در فضای مجازی به اعدام محکوم کردند خواهر محمود مهرابی، زندانی سیاسی محکوم به اعدام با انتشار ویدی...