زهرا سعیدیان‌جو، خواهر میلاد سعیدیان‌جو مجددا بازداشت و به زندان اوین منتقل شد


 زهرا سعیدیان‌جو، خواهر میلاد سعیدیان‌جو از کشته‌شدگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ در ایذه، یک‌شنبه ۱۸ تیر برای دومین بار بازداشت شد.

یک منبع آگاه به بی‌بی‌سی فارسی گفته خانم سعیدیان‌جو که طی ماه‌های اخیر بارها به دیدار دیگر خانواده‌های کشته‌شدگان اعتراضات رفته بود، «روز گذشته در محل کارش در تهران بازداشت و به زندان اوین منتقل شد. او قرار است به ایذه منتقل شود.»

فاطمه حیدری، خواهر جواد حیدری از کشته‌شدگان اعتراضات سراسری در قزوین هم روز دوشنبه در حساب توییتر خود نوشت «روز گذشته پس از خروج زهرا از محل کارش در تهران، تلفنش خاموش شد و تا امروز هیچ خبری از او نبود. او بالاخره دقایقی پیش تماس گرفت و گفت از دیروز در بازداشت است و می‌خواهند او را به ایذه منتقل کنند. به زهرا گفته‌اند دلیل بازداشتت همدردی با خانواده‌های داغدار است.»

هنوز اتهام و نهاد بازداشت‌کننده خانم سعیدیان‌جو مشخص نیست.

زهرا سعیدیان‌جو اسفندماه ۱۴۰۱ پس از آن بازداشت شد که در مزار برادرش میلاد سعیدیان‌جو مراسم تولد گرفت. او در آن زمان همراه برادر دیگرش امید سعیدیان‌جو بازداشت شد.

خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت مجازی به اعدام محکوم کردند

 خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت در فضای مجازی به اعدام محکوم کردند خواهر محمود مهرابی، زندانی سیاسی محکوم به اعدام با انتشار ویدی...