نماینده مهاباد: دولت مستقیم در چشم مردم نگاه می‌کند و دروغ می‌گوید


 نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به از بین رفتن ۹ میلیون شغل در فضای مجازی به خاطر اعمال محدودیت بر شبکه‌های اجتماعی گفت که «دولت مستقیم در چشم مردم نگاه می‌کند و دروغ می‌گوید».

جلال محمودزاده با انتقاد از عملکرد اقتصادی دولت سیزدهم گفت: «تمام آمارهایی که دولت می‌دهد از رئیس جمهور گرفته تا وزرا و تیم اقتصادی، غیرواقعی است.»

او با اشاره به ادعای اخیر ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری ایران مبنی بر اینکه «تورم کنترل شده»، گفت این ادعا با گزارش مرکز آمار ایران که وابسته به دولت است نیز همخوانی ندارد و تنها چند ساعت بعد از اظهارات رئیسی، بانک جهانی اعلام کرد که ایران جزو کشورهای اول در تورم مواد غذایی است.

آخرین گزارش مرکز آمار ایران نیز نشان می‌دهد تورم اقلام خوراکی در ۱۲ ماه منتهی به خرداد امسال نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، تورم سالانه، ۷۱.۳ درصد رشد قیمت داشته است.

جلال محمودزاده روز یک‌شنبه در ادامه سخنانش اظهار داشت: «چیزی که در کوچه و بازار از مردم می‌شنویم، اعتراضات به‌حق است. دولت مستقیم به چشم مردم نگاه می‌کند و دروغ می‌گوید. این دروغ‌ها در آینده، اثرات منفی زیادی حتی برای دولت‌های بعدی دارد.»

خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت مجازی به اعدام محکوم کردند

 خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت در فضای مجازی به اعدام محکوم کردند خواهر محمود مهرابی، زندانی سیاسی محکوم به اعدام با انتشار ویدی...