واکنش ارشاد اسلامی گیلان به برکناری مدیر این اداره؛ «شائبه‌ فساد را هم بر نمی‌تابیم»


 روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با انتشار بیانیه‌ای به اخبار پیرامون مدیرکل سابق این اداره، واکنش نشان داده و آن را اقدامی با هدف ایجاد فضایی برای «بررسی‌های بیشتر و رسیدگی‌های دقیق» در دستگاه قضایی اعلام کرده است.


در بیانیه این اداره، که عصر امروز، شنبه ۳۱ تیر، در خبرگزاری‌های ایران منتشر شده، آمده: «اخیرا بلافاصله پس از ایجاد شائبه‌ خطای مدیر سابق این مجموعه با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ویژه وزیر در استان حاضر و تمام ابعاد این موضوع با حضور دستگاه‌های امنیتی و قضایی با دقت بررسی شد».

به نظر می‌رسد عبارت «شائبه خطای مدیر سابق» در این بیانیه به انتشار ویدیویی در فضای مجازی اشاره دارد که در آن رابطه جنسی دو مرد دیده می‌شود. منتشر‌کنندگان ویدیو، مدعی‌اند که یکی از این دو نفر، رضا ثقتی، مدیر برکنارشده اداره کل ارشاد اسلامی گیلان است.

بی‌بی‌سی نمی‌تواند اصالت این ویدیو و هویت رضا ثقتی در آن را مستقلا تایید کند.

خبر برکناری آقای ثقتی در چند روز گذشته به طور گسترده در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود و حالا با واکنش روابط عمومی این اداره رسمیت یافته است.

خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت مجازی به اعدام محکوم کردند

 خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت در فضای مجازی به اعدام محکوم کردند خواهر محمود مهرابی، زندانی سیاسی محکوم به اعدام با انتشار ویدی...