نمایش اختلاف وابستگان حکومت ایران درباره لایحه جدید «حجاب و عفاف» در مصاحبه با صداوسیما


 یک میزگرد تلویزیونی در شبکه خبر صداوسیما به صحنه نمایش اختلاف وابستگان جمهوری اسلامی درباره لایحه جدید تحمیل حجاب اجباری بدل شد و در آن معاون دادستان کل کشور مدعی شد که قانون شدن این لایحه به «عادی‌سازی» پوشش اختیاری منجر می‌شود.


عبدالصمد خرم آبادی، معاون قضایی دادستان کل کشور، پنجشنبه شب در مصاحبه تلفنی با شبکه خبر گفت این لایحه «کمکی است به کسانی که دارند کشف حجاب می‌کنند.» مقام‌های حکومت ایران از اصطلاح «کشف حجاب» برای اشاره به پوشش اختیاری زنان استفاده می‌کنند.


معاون دادستان کل کشور در حالی از این لایحه و «محدودیت اختیارات پلیس» انتقاد کرده که پیش‌نویس آن از طرف خود قوه قضاییه تنظیم شده است.


زهره سادات لاجوردی، نماینده مجلس هم در همین میزگرد تلویزیونی از لایحه کنونی انتقاد کرد. خانم لاجوردی گفت «دست پلیس را ما خالی گذاشته‌ایم.»


در مقابل جلیل محبی، روحانی شیعه و مقام سابق بسیج و دبیر سابق سازمان امر به معروف و نهی از منکر که به عنوان «کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس» در این برنامه حضور داشت، از لایحه کنونی دفاع کرد و گفت: «گشت ارشاد آسیب داشته است نظام به این نتیجه رسیده است که باید راه دیگری برایش پیدا کند.»

خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت مجازی به اعدام محکوم کردند

 خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت در فضای مجازی به اعدام محکوم کردند خواهر محمود مهرابی، زندانی سیاسی محکوم به اعدام با انتشار ویدی...