حجاب تحمیلی در ایران؛ از تعطیلی شرکت‌ها تا فسخ قرارداد




 در هفته‌های اخیر صدها کافه، رستوران، مغازه، کتابفروشی، مرکز خرید، مرکز گردشگری پلمپ و صدها خودرو توقیف شده است و بسیاری هم ممنوع الکار شده‌اند.


در تداوم موج فشار حکومت ایران بر اماکن تجاری و فروشگاه‌ها و اماکن عمومی بر سر حجاب تحمیلی، یک شرکت استارتاپی دیگر بسته شده است.


در هفته‌های اخیر صدها کافه، رستوران، مغازه، کتابفروشی، مرکز خرید، مرکز گردشگری پلمپ و صدها خودرو توقیف و بسیاری هم بازداشت یا ممنوع‌الکار شده‌اند.


در ادامه این محدودیت‌ها علی استاد هاشمی، معاون نظارت بیمه مرکزی، گفته است مجوز کارگزاری بیمه «ازکی» تا اطلاع ثانوی تعلیق شده است.

خبرگزاری فارس به نقل از او نوشته است «به‌زودی این پرونده را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به مراجع قضایی ارسال می‌کنیم تا در مورد آن حکمی صادر شود و تا زمانی که موانع رفع نشود، حکم تعلیق فعالیت به قوت خود باقی می‌ماند.»

در روزهای اخیر تصاویر دسته جمعی از کارکنان شرکت ازکی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که شماری از کارکنان زن در آن حجاب اجباری ندارند.

خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت مجازی به اعدام محکوم کردند

 خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت در فضای مجازی به اعدام محکوم کردند خواهر محمود مهرابی، زندانی سیاسی محکوم به اعدام با انتشار ویدی...