انتقاد محمد دادکان از برخورد با علی کریمی، وریا غفوری و کریم باقری


 محمد دادکان، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ایران، در گفت‌وگویی ویدئویی با روزنامه آرمان ملی، به شرایط حاکم بر فوتبال ایران اعتراض و از برخورد با فوتبالیست‌های معترض تا نحوه قرارداد با بازیکنان باشگاهی و پاداش ملی‌پوشان انتقاد کرده است.


آقای دادکان درباره نحوه برخورد مسئولان حکومتی با بازیکنان فوتبال معترض گفته است: «نتوانستید کریمی را حفظ کنید و رفت. رویکردش به محاسبات خودش بستگی دارد و بر اساس آمال خودش است. رفتار با وریا خیلی ظالمانه بود. گفتم کسی که با او این کار را کرد به نیم فصل نمی‌رسد و ظلم پایدار نیست. دیدید که رفت.»

اشاره آقای دادکان به سردار مصطفی آجرلو، رئیس پیشین باشگاه استقلال است که اجازه تمدید قرارداد را به وریا غفوری نداد اما خودش هم مدتی بعد اخراج شد.

وریا غفوری پس از جدایی از استقلال به فولاد خوزستان رفت. در آن جا هم پس از نیم فصل حضور از ترکیب تیم حذف شد و در روزی که گفته بود برای خداحافظی‌از فوتبال به استادیوم آزادی می‌رود، پیش از ورود ساعاتی بازداشت شد.

پیش از این هم محمد دادکان، در واکنش به مشکلات ایجاد شده برای همسر و فرزند علی دایی در خروج از ایران، گفته بود: «برای علی دایی مشکل ایجاد می‌کنند، چون دو کلمه در جهت دغدغه مردم صحبت کرده است.»

خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت مجازی به اعدام محکوم کردند

 خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت در فضای مجازی به اعدام محکوم کردند خواهر محمود مهرابی، زندانی سیاسی محکوم به اعدام با انتشار ویدی...