نازیلا معروفیان، روزنامه‌نگار، پس از انتقال به بیمارستان به دلیل «ناراحتی قلبی» به زندان اوین بازگردانده شد


 بی‌بی‌سی فارسی مطلع شده بود که نازیلا معروفیان، روزنامه‌نگار زندانی به دلیل وخامت حال و ناراحتی قلبی، صبح امروز ابتدا به بهداری زندان اوین و سپس به بیمارستان طالقانی منتقل شده بود. خانم معروفیان پس از چند ساعت بستری به زندان اوین بازگردانده شد.


یک منبع آگاه به بی‌بی‌سی اطلاع داده که خانم معروفیان به دلیل فشارهای روحی که در «بازجویی‌ها و زندان به او وارد آمده است دچار ناراحتی قلبی شده از شب گذشته در ناحیه قلب درد داشت».


به گفته این منبع نازیلا معروفیان در بهداری زندان اوین سِرُم زدند و نهایتا به دلیل «تپش قلب بالا» به بیمارستان طالقانی منتقل شد.

خانواده خانم معروفیان در حال حاضر در شهرستان به سر می‌برند و به گفته این منبع نگرانی آنها درباره سلامت فرزندشان افزایش یافته است.

به گفته این منبع، خانواده این روزنامه‌نگار زندانی با توجه به سابقه سکته قلبی خفیفی که سال گذشته در زندان داشته، نگران هستند که این بار نیز دچار سکته شود، اما درباره شرایط او اطلاعی دقیقی به خانواده‌اش داده نشده است.

خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت مجازی به اعدام محکوم کردند

 خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت در فضای مجازی به اعدام محکوم کردند خواهر محمود مهرابی، زندانی سیاسی محکوم به اعدام با انتشار ویدی...