ژیمناستیک ایران: فدراسیونی که ایمیل ندارد


 مهدی احمدکهنی امروز در مسابقات ژیمناستیک سی و یکمین دوره بازی‌های دانشجویان جهان در چنگدوی چین در ماده دارحلقه هشتم شد. اما دو ورزشکار همراه او به دلیل نداشتن تاییدیه از فدراسیون جهانی، نتوانستند در این رقابت‌ها شرکت کنند.


فدراسیون‌ ژیمناستیک کشورها هر چهار سال یک بار، درخواست تمدید مجوز ورزشکاران اعزامی به مسابقات را برای تایید به فدراسیون جهانی ارسال می‌کنند. اما برای این مسابقات مجوز چهار ساله محمدرضا خسرونژاد و مهدی الفتی تمدید نشد.


محمدرضا خسرو‌نژاد که در کاروان دانشجویی اعزامی ایران به چین حضور داشته اما نتوانسته در رقابت‌ها شرکت کند به خبرگزاری تسنیم گفته است: «ما در یونیورسیاد شانس زیادی برای صعود به فینال و کسب مدال داشتیم، اما این فرصت به راحتی از دست رفت. متأسفانه دود این اختلافات و شرایطی که وجود دارد، به چشم ورزشکاران می‌رود.»

مشکلات و موانعی که از اختلاف بین وزارت ورزش ایران و فدراسیون جهانی ژیمناستیک بر سر انتخابات سال گذشته فدراسیون ژیمناستیک به وجود آمده و تاکنون باعث لغو اعزام سه تیم ایرانی به مسابقات بین المللی شده است.

در اسفند ماه سال گذشته مجمع عمومی فدراسیون برگزار شد و پس از چند سال که سه نفرسرپرستی فدراسیون را داشتند، عابد حقدادی به ریاست آن انتخاب شد. اما مشکل از از آنجا آغاز شد که پیش از آغاز انتخابات، صلاحیت سه نفر از جمله زهرا اینچه‌درگاهی، رئیس پیشین فدراسیون رد شده بود

خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت مجازی به اعدام محکوم کردند

 خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت در فضای مجازی به اعدام محکوم کردند خواهر محمود مهرابی، زندانی سیاسی محکوم به اعدام با انتشار ویدی...