کاوه فرنام ارتباط با ساخت «فیلم زیرزمینی کاباره» را تکذیب کرد


 در پی تایید توقیف ساخت فیلم کاباره از سوی معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی وابسته به وزارت ارشاد اسلامی، کاوه فرنام، تهیه‌کننده، هر گونه ارتباط با دست‌اندرکاران کاباره را رد کرده است. رسانه‌های داخلی ایران در گزارش‌های خود در باره توقیف ساخت فیلم، به ارتباط عوامل سازنده آن با کاوه فرنام، تهیه کننده سینمای ایران که در خارج از کشور زندگی می کند، اشاره کرده بودند.


اما کاوه فرنام با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود ضمن رد هرگونه ارتباط با عوامل سازنده فیلم کاباره، این اقدام را تلاش برای وحشت‌آفرینی در سینماگران ایران خوانده است.


آقای فرنام نوشته است: «با توجه به اخبار و تبلیغات دستگاه سانسور جمهوری اسلامی در خصوص توقیف فیلم سینمایی «کاباره» - که به‌وضوح با هدف وحشت‌افکنی میان سینماگران منتشر شده‌است - ضمن محکوم کردن هر نوع سانسور، سرکوب و تهدید هنرمندان، اعلام می‌کنم هیچ همکاری‌ای به عنوان تهیه‌کننده و یا سرمایه‌گذار با این پروژه نداشته‌ام. بدیهی‌ است حمایت از هر سینماگر مستقلی را وظیفه‌ی صنفی و مدنی خود می‌دانم و در پشتیبانی از همکارانم دریغ نخواهم کرد.»

پیشتر، حبیب ایل بیگی، معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی در ایران، جلوگیری از ادامه ساخت فیلم سینمایی «کاباره» و برخورد با عوامل سازنده کاباره را تایید کرده بود.

قبل از آن، منابع ایرانی از جمله ایرنا، خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی از توقیف تولید این فیلم خبر داده بودند و خبرگزاری فارس، نزدیک به سپاه پاسداران، هم به توقیف ساخت یک فیلم به نوشته این خبرگزاری « زیرزمینی» اشاره کرده بود.

خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت مجازی به اعدام محکوم کردند

 خواهر محمود مهرابی: برادرم را برای فعالیت در فضای مجازی به اعدام محکوم کردند خواهر محمود مهرابی، زندانی سیاسی محکوم به اعدام با انتشار ویدی...